Vásárlói tudnivalók, általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), a www.ipanema-online.hu weboldalon elérhető szolgáltatás, Vásárló (a szolgáltatást igénybe vevő) általi használati feltételeit tartalmazza.

Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik.

Vásárló a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:


A szolgáltatást nyújtja (Eladó):

Cégnév: Ipanema Praia Kft.
Székhely: 1055 Budapet, Szent István krt. 15.
Levelezési cím: 1055 Budapet, Szent István krt. 15.
Csomag visszaküldési cím: 1055 Budapet, Szent István krt. 15. (Ipanema fehérnemű üzlet- utcáról nyílik)
Központi telefonszám: +36 70 4087404
Hívható: H-P 10-18, Szo 10-13
Adószám: 13404631-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-733522
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-13477950
Számlavezető bank: Erste Bank Hungary Zrt.


Termékrendelés, a vásárlási szerződés megkötése


Az eladó a vevő megrendelése alapján szállítja le az árut. A megrendelés létrejöhet, az online felületen keresztül, e-mailben vagy telefonon.

Az online felületen történő rendelés esetén egyes termékfajtákra rákattintva megjelenik a termék leírása, valamint a termékről készült kép és az áfa összegét is tartalmazó ár. A vevő módosíthatja a virtuális bevásárlókosarába tett termékeket, továbbá ellenőrizheti a kosár tartalmát és a vásárlás összegét is. A megrendelés elküldése előtt mindig látható a bevásárlókosárban lévő összes termék, az egyes termékek ára, az egyes termékfajták darabszáma, a szállítási díj, valamint a vásárlás áfás ára. A megrendelést a „megrendelés“ gombra kattintva lehet elküldeni, s ez egyben a vásárlási szerződés megkötésének tervezete is.

A vevőnek ekkor lehetősége van a bevásárlókosár tartalmát módosítani, ellenőrizni a tartalmát és a vásárlás összegét, valamint módosítani a kapcsolattartási adatait.

Minden megrendelést e-mailben visszaigazolunk a beérkezését követően.

Amennyiben Szolgáltató nem tudja a teljes megrendelést teljesíteni, úgy a Vásárlót tájékoztatja a megrendelés módosításáról. Vásárlónak joga van ez esetben elállni a módosított szerződéstől.

A vételár minden egyes termék mellett fel van tüntetve. Az árak a vásárlási szerződés megkötésének időpontjában érvényes áfával együtt értendők

Az áru fizetése utánvéttel, bankkártyával vagy szokásos banki átutalással történik. A banki átutaláshoz szükséges számlaszám a következő:
 

Címzett: Ipanema Praia Kft.
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-13477950
Számlavezető bank: Erste Bank Hungary Zrt.


A számlát emailben küldjük meg a vevő számára.


Az áru kiszállításának határideje és módja


Az árut legkésőbb a megrendelés visszaigazolásától számított 15 munkanapon belül kiszállítjuk.

Minden árut a megrendelésben kiválasztott szállítási módon szállítunk ki a vevő számára.

A szállítási címre történő kiszállítás díját a vevő viseli, kivéve ha az eladó a megrendeléskor kifejezetten ki nem jelenti, hogy a szállítási díjat az eladó viseli a megrendelés értékének függvényében.

Abban az esetben, ha a vevő nem veszi át az árut, és a vásárlási szerződéstől sem állt el, úgy köteles megtéríteni az eladó számára az áru kiszállításának költségeit.

 

A hibás teljesítésből származó igények


Az eladó 6 hónap jótállást nyújt a termékekre a kézbesítés napjától számítva.

A jótállás nem vonatkozik a szokásos módon történő használatból adódó elhasználódásra, valamint a használati és ápolási utasítások be nem tartása miatt keletkezett hibákra.

Ha a vevő valamilyen hibát állapít meg, úgy jogosult azt jelenteni (reklamálni) az eladó számára, mégpedig a hiba megállapítását vagy lehetséges megállapítását követő felesleges késedelem nélkül. A hiba bejelentését (reklamációt) írásban kell megtenni és ajánlott küldeményként kell azt elküldeni az Ipanema Praia Kft. 1055 Budapet, Szent István krt. 15. , vagy e-mailben: az info@ipanema-online.hu címre. A reklamációban pontosan meg kell határozni a reklamált terméket, vagyis meg kell adni a termék kódszámát, a számla dátumát és sorszámát, a szállítólevél számát, valamint a termék kézbesítésének dátumát. A vevő továbbá köteles a reklamált terméket az eladó kérésére bemutatni ellenőrzés és részletes átvizsgálás céljából.

Az eladó legkésőbb 30 napon belül köteles elintézni a reklamációt.

Jogos reklamáció esetén az eladó a hiba fajtájának függvényében új, hibátlan terméket bocsát a vevő rendelkezésére vagy pedig a hibának megfelelő kedvezményt biztosít a hibás termék árából.

 

A szerződéstől való elállás


A vevő az áru átvételének napjától számítva 14 napig bármilyen indok megadása nélkül és mindennemű szankció nélkül jogosult a vásárlási szerződéstől elállni.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő kérésének megfelelően vagy az ő személyére igazították, úgy a vevő nem állhat el a vásárlási szerződéstől.

A vevő akkor is jogosult elállni a szerződéstől, ha az eladó nem igazolja vissza a megrendelést annak teljes terjedelmében, továbbá ha az áru a megrendelés visszaigazolásától számított 30 napon belül nem kerül kézbesítésre.

A szerződéstől való elállást írásban, postai úton vagy elektronikus postával kell benyújtani az eladó elektronikus postacímére.

A vevő a szerződéstől való elállástól számított 15 napon belül köteles visszaküldeni az árut az Eladó 1055 Budapest, Szent István krt. 15. alatti címére.

Az árut sértetlenül az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni.

Ha a vevő érvényesíti a szerződéstől való elállására való jogát, úgy az eladónak joga van arra, hogy a vásárlás értékét, a fuvardíjjal csökkentve, ha nem volt fuvardíj, akkor az alap szállítási díjjal csökkentve utalja vissza a Vásárló által megadott számlaszámra. A szerződéstől való elállás során az eladó legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 30 napon belül visszatéríti a vevő számára a kifizetett összeget.

 

Egyéb rendelkezések


Az Általános Szerződési Feltételek a vevő és eladó között létrejött vásárlási szerződés szerves részének tekintendők.

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2017. 09. 30.-ával lépnek hatályba.